۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران:

۸ میلیارد ریال مواد خوراکی غیرمجاز در شهریار کشف شد

۸ میلیارد ریال مواد خوراکی غیرمجاز در شهریار کشف شد

شهریار- رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از کشف هشت میلیارد ریال مواد خوراکی غیرمجاز در شهریار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داریوش صادقی فرد صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از کشف مواد خوراکی غیرمجاز در شهریار خبر داد.

صادقی فرد در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در شاهد شهر شهریار اقدام به تهیه، تولید، توزیع مواد خوراکی از نوع لواشک، ترشک غیرمجاز و غیربهداشتی با جعل برندهای معتبر و تقلبی می‌کند، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل تولید مواد خوراکی غیربهداشتی در شاهد شهر شهریار شده که با هماهنگی مقام قضائی و با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت شهریار به محل اعزام و در عملیاتی، موفق به دستگیری مالک مواد خوراکی غیربهداشتی می‌شوند.

صادقی فرد عنوان کرد: در بازرسی به عمل آمده از انبار بیش از پنج هزار عدد لواشک آماده عرضه با برندهای معتبر، ۱۰۰ کیلوگرم مواد اولیه غیرمجاز، یک تن میوه جهت تولید، دو تن آلبالو و… غیرمجاز، یک دستگاه مخصوص بسته بندی، هفت رول لیبل تقلبی و ۱۲۰ کیلوگرم مواد در حال آماده غیرمجاز که طبق نظر کارشناسی شبکه بهداشت، غیر بهداشتی فاقد مجوز و فاقد مصرف انسانی بوده کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مواد خوراکی غیر بهداشتی مکشوفه را هشت میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6255261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha